gruene.berlin - Unsere Direktkandidierenden

Alle Direktkandidierenden von Bündnis 90/Die Grünen in den 12 Berliner Bezirken
.berlin > gruene.berlin

SEO audit: Content analysis

Language Error! No language localisation is found.
Title Unsere Direktkandidierenden in den 12 Berliner Bezirken | Bündnis 90/DIE GRÜNEN Berlin
Text / HTML ratio 16 %
Frame Excellent! The website does not use iFrame solutions.
Flash Excellent! The website does not have any flash contents.
Keywords consistency
Keyword Content Title Description Headings
Details 77
Wahlkreis 67
für 59
den 56
Listenplatz 34
Kandidat 34
Headings
H1 H2 H3 H4 H5 H6
Images We found 79 images on this web page.

SEO Keywords (Single)

Stefan Ziller 4 0.20 %
Pankow Listenplatz 4 0.20 %
Sprecherin der 4 0.20 %